logi sisse parooliga | id-kaardiga
Uudised
... ja arhiiv
Kalender
Mis teoksil
Koolid
Liikmete nimekiri
Liidust
Üldinfo
Juhatus
EML juhatus
Kontakt
Lingid
Trükised ja õppematerjalid
Igal lapsel oma pill
KONKURSS 2018
Arhiiv
Vana leht
Tööpakkumised
... ja "otsin tööd"

Uudised » Pillimängu õpetamise alternatiivsed meetodid

12.08.2017


Täiendusõppe kursus instrumendiõpetajatele Aeg: 16. september 2017 – vene keeles, algus kell 11.00 23. september 2017 – eesti keeles, algus kell 11.00 Koht: Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia, Tatari 13, Tallinn, ruum A-402 Maht: 8 tundi Üritust toetab Hasartmängumaksu Nõukogu. Kursus on osalejatele tasuta, vajalik eelregistreerimine kuni 12. septembrini 2017 järgmise lingi kaudu: https://goo.gl/forms/X98lUnN9eJSZTGBI3

Kõik kursuse läbinud osalejad saavad Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia täienduskoolituse tunnistuse. Kursuse eesmärk: Tutvustada olemasolevaid alternatiivseid pillimängu õpetamise meetodeid pilliõpetajatele, muusikutele ja lastevanematele. Iseloomustada igat meetodit, tuua näiteid praktikast, jagada kogemusi, soovitada kirjandust ja muid infoallikaid, tutvustada meetodi rakendus- ja õppimisvõimalusi Eestis ja välismaal. Probleemi aktuaalsus Paljud erivajadustega lapsed ja noored soovivad õppida muusikat ja mängida pilli, kuid ei saa hakkama klassikalise akadeemilise haridusega. On pedagooge, kes on valmis tegelema selliste lastega, kuid ei oma spetsiaalset väljaõpet ja soovivad ennast täiendada. Eestis on kasutusel mitmed alternatiivsed õpetamismeetodid, kuid neid on vähe tutvustatud. Kursuse sisu 1. Praktilised oskused ja nõuanded tunni ülesehitusel ja erivajadustega laste motiveerimisel. Käitumise rakendusliku analüüsi meetod (ABA teraapia -http://rednat.blogspot.com.ee/2012/07/rakenduskaitumise-analuusalgus. html). lektor Alevtina Polištšuk, eripedagoog ja käitumisanalüütik. 2. Pilli õpetamine Figuurnootide abil. Alternatiivne noodikirja tähistamissüsteem, mis lähtub värvidest ja geomeetrilistest kujunditest. http://tolaramfoundation.ee/figuurnoodid/ - lektor Ene Järvik, Tallinna Heleni kooli muusikaõpetaja, Figuurnootide eestikeelse kogumiku koostaja. 3. Suzuki meetod. http://www.suzukimuusika.ee/?page_id=13 - lektor Karmen Kääramees, Vanalinna Hariduskolleegiumi Muusikakooli viiuliõpetaja, Eesti Suzuki Ühingu liige, ESA tase 5, õpetajate koolitaja. 4. Nelja-aastase kogemuse põhjal väljakujunenud metoodika töös autistliku õpilasega. lektor Anastassia Obili, Vanalinna Hariduskolleegiumi Muusikakooli klaveriõpetaja. Õpiväljundid Kursuse läbinud õpetaja: 1. tunneb käitumise rakendusliku analüüsi meetodit ja omab praktilisi oskusi tunni ülesehitamiseks ja erivajadustega laste motiveerimiseks; 2. tunneb figuurnootide süsteemi ja oskab seda rakendada pillimängu õpetamisel; 3. on tutvunud Suzuki meetodiga; 4. on tutvunud metoodiliste võtetega ning osakb neid rakendada töös autistlike lastega. Täiendusõppe kursus on seotud Kutsestandardi õpetaja tase 6 kompetentsidega: B.2.3. õppimise ja arengu toetamine. Korraldajad: Heategevusfond Artalliance MTÜ Partnerid: Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Vanalinna Hariduskolleegiumi Muusikakool MTÜ Eriline Lapsepõlv MTÜ Tolaram Fondation MTÜ Loovlend


harju

Copyright EML 2016